Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/997
Title: О двойственности современного антиплатонизма
Other Titles: Про двоїстість сучасного антіплатонізма
On the duality of the modern antiplatonizm
Authors: Прокопенко, В. В.
Keywords: Платон
антіплатонізм
освіта
Ніцше
антиплатонизм
образование
Ницше
Plato
antiplatonizm
education
Nietzsche
Issue Date: 2014
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Прокопенко В. В. О двойственности современного антиплатонизма. Філософія спілкування : Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 153-157.
Series/Report no.: Філософія спілкування : Філософія. Психологія. Соціальна комунікація, № 7
Abstract: У статті розглянута антіплатонічна традиція в сучасній філософії. Автор стверджує, що витоки цієї традиції слід шукати в роботах Ф.Ніцше. У творчості Ніцше автор підкреслює його педагогічну філософію, спрямовану на виховання принципово нової людини. Ця філософсько-педагогічна доктрина – антіплатонічна, вона є рішуче спрямованою проти проекту філософської пайдейи Платона. Автор статті, проте, стверджує, що в питаннях філософської педагогіки, Ніцше не тільки протистоїть Платону, але й знаходиться в глибокій залежності від платонівських ідей.
В статье рассмотрена антиплатоническая традиция в современной философии. Автор утверждает, что истоки этой традиции следует искать в работах Ф.Ницше. В творчестве Ницше автор выделяет его педагогическую философию, направленную на воспитание принципиально нового человека. Эта философско-педагогическая доктрина – антиплатонична, она резко направлена против проекта философской пайдейи Платона. Автор статьи, однако, утверждает, что в вопросах философской педагогики Ницше не только противостоит Платону, но и оказывается в глубокой зависимости от платоновских идей.
The article discusses antiplatonic tradition in modern philosophy. The author argues that the origins of this tradition to be found in the works of Friedrich Nietzsche. In Nietzsche`s doctrine the author identifies his pedagogical philosophy, which is aimed at the education of fundamentally new man. This philosophical and pedagogical doctrine is antiplatonic and sharply directed against the project of philosophical paideia of Plato. The author, however, argues that Nietzsche not only opposed to Plato in the matters of philosophical pedagogy, but is in dependence from Platonic ideas.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/997
ISSN: 978-617-619-144-5
Appears in Collections:№ 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf449,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.