Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/9766
Title: Стратегічне управління розвитком харчових підприємств на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції
Other Titles: Стратегическое управление развитием пищевых предприятий на основе повышения конкурентоспособности продукции
Strategic management of food business development on the basis of increasing the competitiveness of products
Authors: Басюркіна, Н. Й.
Константинова, Т. В.
Басюркина, Н. Й.
Константинова, Т. В.
Basiurkina, N.
Konstantinova, T.
Keywords: розвиток
стратегічне планування
стратегія розвитку підприємств харчової промисловості
конкурентоспроможність продукції
развитие
стратегическое планирование
стратегия развития предприятий пищевой промышленности
конкурентоспособность продукции
development
strategic planning
development strategy of food industry enterprises
competitiveness of products
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Басюркіна Н. Й., Константинова Т. В. Стратегічне управління розвитком харчових підприємств на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 21-27.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: В статті проведено дослідження та зроблено порівняльний аналіз стратегічних напрямів розвитку підприємств харчової промисловості на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції. Доведено, що стратегічний розвиток харчових підприємств ґрунтується на реалізації дієвих стратегій економічного росту й багато в чому визначається механізмом підвищення конкурентоспроможності їх харчової продукції. Це вимагає від підприємств здійснювати постійний моніторинг конкурентоспроможності їх продукції. Надано процес управління конкурентоспроможністю харчового підприємства. Розроблено модель конкурентоспроможності харчового підприємства. Виокремлено стратегічні зони господарювання у моделі конкурентоспроможності харчових підприємств. Надана концептуальна схема організаційно-економічного механізму стратегічного планування конкурентного розвитку харчового підприємства.
В статье проведено исследование и сделан сравнительный анализ стратегических направлений развития предприятий пищевой промышленности на основе повышения конкурентоспособности продукции. Доказано, что стратегическое развитие пищевых предприятий основывается на реализации действенных стратегий экономического роста и во многом определяется механизмом повышения конкурентоспособности их пищевой продукции. Это требует от предприятий осуществлять постоянный мониторинг конкурентоспособности их продукции. Представлен процесс управления конкурентоспособностью пищевого предприятия. Разработана модель конкурентоспособности пищевого предприятия. Выделены стратегические зоны хозяйствования в модели конкурентоспособности пищевых предприятий. Предоставленна концептуальная схема организационно-экономического механизма стратегического планирования конкурентного развития пищевого предприятия.
The article contains a study and a comparative analysis of the strategic directions development of the food industry enterprises on the basis of the product competitiveness increasing. It is proved that the strategic development of food enterprises is based on the implementation of effective strategies for economic growth and is largely determined by the mechanism for improving their food products competitiveness. This requires enterprises to continuously monitor the competitiveness of their products. The process of managing the food enterprise competitiveness is presented. A model of competitiveness of the food enterprise has been developed. The strategic zones of management in the model of food enterprises competitiveness are highlighted. A conceptual scheme of the organizational and economic mechanism for the strategic planning of the food enterprise competitive development is provided.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/9766
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.