Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/8856
Title: Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація
Authors: Ніколаєнко, Н. М.
Keywords: корпоративна культура;заклад вищої освіти;комунікації закладу вищої освіти;корпоративні комунікації;партиципація;нетворкінг;корпоративная культура;высшее учебное заведение;коммуникации вуза;корпоративные коммуникации;партиципация;нетворкинг;corporate culture;higher education institution;university communications;corporate communications;partytsypatsyya;networking
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Ніколаєнко Н. М. Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація. STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Вип. 5. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2019» 29 березня 2019 р. Харків, 2019. С.103-112
Abstract: У статті розглядається роль корпоративної комунікації, як складової корпоративної культури закладу вищої освіти. Аналізуються складові комунікаційних процесів ЗВО, такі як Інтернет, корпоративна преса, партиципація, нетворкінг.
В статье рассматривается роль корпоративной коммуникации, какс оставляющей корпоративной культуры высшего учебного заведения. Анализируются составляющие коммуникационных процессов вуза, такие как Интернет, корпоративная пресса, партиципация, нетворкинг
The role of corporate communication is examined in the article, as a making corporate culture of higher educational establishment. The constituents of communication processes of institution of higher learning are analysed, such as the Internet, corporate press, partytsypatsyya, networking.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/8856
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf652,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.