Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/8711
Title: Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України
Other Titles: Концепции маркетинга и социальной ответственности в период переходной экономико-общественной фармации Украины
Concepts of marketing and social responsibility in the period of transitional economic and public pharmacy of Ukraine
Authors: Морозов, В. І.
Морозов, В. И.
Morozov, V. I.
Keywords: стратегії маркетингу
онлайн-маркетинг
КСВ
Американська модель СВ
Континентально-Європейська модель СВ
Японська / Азійська модель СВ
стратегии маркетинга
онлайн-маркетинг
КСО
Американская модель СВ
Континентально-Европейская модель СВ
Японская / Азиатская модель СВ
marketing strategies
online marketing
CSR
American model CB
Continental-European NE model
Japanese / Asian Model ST
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Морозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 218-225.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 200
Abstract: в період перехідної економіко-суспільної фармації України. У статті розглянуто сучасний стан трансформації структури та елементів маркетингу у зв’язку з розвитком та переходом його діяльності із суто традиційної сфери – в онлайн – формат. Також розглянуто та проаналізовано сучасні моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та запропоновані рекомендації стосовно їхньому застосуванню в соціальній сфері та корпоративному секторі України.
В статье рассмотрено современное состояние трансформации структуры и элементов маркетинга в связи с развитием и переходом его деятельности по сугубо традиционной сфере – в онлайн-формат. Также рассмотрены и проанализированы современные модели корпоративной социальной ответственности (КСО) и предложены рекомендации по их применению в социальной сфере и корпоративном секторе Украины.
The article considers the current state of transformation of the structure and marketing elements in connection with the development and transition of its activities in a strictly traditional sphere – to the online format. It also reviewed and analyzed modern models of corporate social responsibility (CSR) and proposed recommendations for their use in the social sphere and the corporate sector of Ukraine.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/8711
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf308,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.