Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/7024
Title: Управление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровне
Other Titles: Управління внутрішньо корпоративними відносинами в продуктових компаніях на регіональному рівні
Management of corporate relations in grocery companies at the regional level
Authors: Ленская, Т. И.
Назарова, М. С.
Ленська, Т. І.
Lenskaya, T. I.
Nazarova, M. S.
Keywords: вертикально-интегрированные корпоративные структуры
внутрикорпоративные отношения
продуктовые компании
региональный уровень
интеграционное взаимодействие
вертикально-інтегровані корпоративні структури
внутрішньо корпоративні відносини
продуктові компанії
регіональний рівень
інтеграційна взаємодія
vertically integrated corporate structures
corporate relations
product companies
regional level
integration interaction
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Ленская Т. И., Назарова М. С. Управление внутрикорпоративными отношениями в продуктовых компаниях на региональном уровне. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 256-264.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Abstract: В статье предложена функциональная модель управления внутрикорпоративными отношениями продуктовых компаний на региональном уровне, определен комплекс функций эффективного управления интеграционным взаимодействием в компаниях. Установлено, что реализация модели управления взаимодействием участников продуктовой компании на практике позволит субъектам интеграции выйти на качественно новый уровень эффективности функционирования и обеспечить их дальнейшее устойчивое развитие.
У статті запропонована функціональна модель управління внутрішньо корпоративними відносинами продуктових компаній на регіональному рівні, визначено комплекс функцій ефективного управління інтеграційним взаємодією в компаніях. Встановлено, що реалізація моделі управління взаємодією учасників продуктової компанії на практиці дозволить суб'єктам інтеграції вийти на якісно новий рівень ефективності функціонування і забезпечити їх подальше сталий розвиток.
The article proposes a functional model for managing intra-corporate relations of product companies at the regional level, defines a set of functions for effective management of integration interaction in companies. It has been established that the implementation of the model for managing the interaction of participants in a product company in practice will allow integration subjects to reach a qualitatively new level of operational efficiency and ensure their further sustainable development.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/7024
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf375,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.