Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/62
Title: Інструменти ринкової адаптації систем управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств
Other Titles: Инструменты рыночной адаптации систем управления конкурентоспособностью продукции аграрных предприятий
Instruments of agricultural enterprises competitiveness’ management systems market adaptation
Authors: Орел, В. М.
Таран, Н. В.
Keywords: конкуренція
конкурентний потенціал
концентрація капіталу
цільовий ринок
адаптивний механізм
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Орел В. М., Таран Н. В. Інструменти ринкової адаптації систем управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 40-50.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки, № 1
Abstract: В статті здійснено теоретичне узагальнення адаптаційного інструментарію управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств на цільових ринках збуту сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано цілісну концепцію побудови та функціонування організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств на засадах їх адаптації до умов цільових ринків збуту продукції, в основі якої лежить ідентифікація конкурентної структури цільового ринку, визначення раціональної позиції підприємства-товаровиробника, обґрунтований вибір інструментарію впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства та мобілізації його конкурентного потенціалу. Ідентифіковано економічні передумови та структурні тенденції конкурентного розвитку об’єктних ринків продукції аграрних підприємств. Запропоновано методичний підхід до визначення конкурентного потенціалу аграрних підприємств на основі систематизації їх збутових систем та визначення ступеня їх адаптивності до змін конкурентної структури та кон’юнктури цільових ринків збуту. Розвинуто стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств на основі забезпечення позитивної динаміки концентрації капіталу з метою прискорення адаптації підприємств до змін характеристик цільових ринків.
Description: The article is devoted to the theoretical generalization and obtaining the new solution of scientific substantiation of adaptive economic mechanisms of agricultural enterprises competitiveness improving in the target markets of agricultural products. The conception of construction and operation of the organizational and economic mechanism of agricultural enterprises competitiveness increase on the basis of their adaptation to target markets products is grounded. The economic conditions and structural trends of objective competitive product markets of agricultural enterprises are identified. The methodical approach to determining the competitive potential of agricultural enterprises based on systematization of their marketing systems and determination of the adaptability to changes in the competitive structure of the market situation and target markets degree is considered. Strategic directions for improving thecompetitiveness of agricultural enterprises on the basis of ensuring the positive dynamics of the enterprises-producers capital concentration to accelerate and streamline enterprise adapt to changes are developed.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/62
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf716,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.