Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/5894
Title: Оценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателей
Authors: Верлуп, Е. В.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків
Citation: Верлуп Е. В. Оценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателей. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Ринкова трансформація економіки : стан, проблеми, перспективи", 8-10 квітня 2013 р. Харків : ХНТУСГ, 2013. С. 88-90.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/3477
http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/5894
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf433,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.