Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/1772
Title: Чи можлива дидактика філософії?
Authors: Сломський, В.
Issue Date: 2009
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Сломський В. Чи можлива дидактика філософії? Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 1. С. 68-75.
Series/Report no.: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 1
Abstract: Автор рассматривает ряд принципиально важных аспектов изучения и осознания сущности философии как таковой. При этом он прибегает к уместным сравнениям с особенностями изучения других гуманитарных наук. Также определены особенности взаимного влияния учителя и ученика в процессе изучения философии и философствования.
Автор розглядає ряд принципово важливих аспектів вивчення й усвідомлення сутності філософії як такої. При цьому він вдається до слушних порівнянь з особливостями вивчення інших гуманітарних наук. Визначено також особливості взаємного впливу учителя і учня у процесі студіювання філософії і філософування.
An author examines a rowan principle important aspects of study and awareness of essence of philosophy as such. Thus he comes running to the suitable comparing to the features of study of other humanities. Certainly also features of cross-coupling of teacher and student in the process of study of philosophy.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/1772
ISBN: 978-966-623-585-8
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стр 68-75.pdf4,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.