Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/16931
Title: Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств
Other Titles: Organizational forms for improvement of sales management at agricultural enterprises
Authors: Гіржева, Ольга Миколаївна
Keywords: збут продукції;маркетингово-збутова діяльність;аграрні підприємства;консалтингова служба;комерційна діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Гіржева О. М. Організаційні форми вдосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 67-72.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Abstract: Резерви підвищення цінової конкурентоспроможності обмежуються виробничо-технологічними можливостями та ситуацією на ресурсних сегментах аграрного ринку. Це зумовлює другорядність питання підвищення економічної ефективності діяльності аграрних підприємств за рахунок збільшення обсягів виробництва у порівнянні з підвищенням ефективності збутової діяльності. Виникає необхідність пошуку додаткових шляхів інституційного забезпечення можливостей провадження ефективної збутової діяльності.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/16931
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf239,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.