Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/15051
Title: Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні.
Other Titles: Development of mass market trade of the fashion industry segment in Ukraine
Authors: Бобро, І. І.
Keywords: ринок;торгівля;роздрібна торгівля;індустрія моди;"Mass-market"
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бобро І. І. Розвиток торгівлі мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні. Вісник студентського наукового товариства. Вип. 2. С. 113-116.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Abstract: У статті визначено сутність торгівлі «Mass-market». Розглянуто особливості та сучасні тренди торгівлі у сегменті «Mass-market» в індустрії моди у світі та в Україні. Визначено основні чинники, що впливають на сучасний розвиток торгівлі одягом в «Mass-market» сегменті.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/15051
metadata.dc.contributor.advisor: Бабан, Т. О.
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf569,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.