Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. : [88] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 88
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Особливості маркетингу в аграрному секторіЯрмоленко, В. В.
2020Особливості маркетингового планування діяльності лісогосподарських підприємствШевченко, Д. О.; Дашутіна, Л. О.
2020Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компаніїШапран, О. А.; Теплюк, М. А.
2020Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладомХижня, Я. В.; Лишенко, М. О.
2020Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»Толстокор, М.; Лишенко, М. О.
2020Брендинг як інструмент маркетингуТолмачова, А.; Мандич, О. В.
2020Особливості маркетингу в мережі інтернетТимчур, Г. М.; Бабко, Н. М.
2020Сучасний стан та перспективи розвитку агромашинобудування в УкраїніТеплюк, М. А.; Дьоміна, О. М.
2020Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємствТарасов, Р. Ю.; Квятко, Т. М.
2020Класифікаційна система маркетингового менеджменту підприємстваСтрельцов, Д. М.; Романюк, І. А.
2020Маркетингові методи ефективних продажівСинкова, А.; Мандич, О. В.
2020Івент-маркетинг як інноваційний засіб комунікацій ПрАТ «Київстар»Сікула, А. О.
2020Інноваційні технології в системі маркетингових комунікаційСергієнко, Т. І.
2020Ключові методи маркетингових дослідженьСемеренко, Р. А.; Квятко, Т. М.
2020Structure of intellectual capitalSemenenko, N.; Zaika, S.
2020The essence and tasks of management of the professional development of the labor resources of the enterpriseSemenenko, A.; Zaika, S.
2020Маркетингово-орієнтований підхід як методологічна база забезпечення розвитку підприємстваСековой, О. Д.; Мандич, О. В.
2020Стратегічне управління розвитком туристичної діяльностіРоманюк, І. А.
2020Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компанииРусанова, Я. І.; Квятко, Т. М.
2020Маркетинг взаємовідносинРогова, І. М.; Квятко, Т. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 88