Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/110
Title: Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств
Other Titles: Категория «рыночное распределение» в исследованиях управления маркетингово-сбытовой деятельностью аграрных предприятий
«Market Distribution» –Category in the Study of Marketing and Sales Management Activitiesof Agrarian Enterprises
Authors: Зайцев, Ю. О.
Keywords: ринок
маркетингова діяльність
збутовадіяльність
аграрне підприємство
ринковий розподіл продукції
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Зайцев Ю. О. Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 50-60.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки, № 1
Abstract: Стаття присвячена систематизації понятійно-категоріального апарату досліджень маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств. Розглянуто взаємозв’язок понять «маркетингова діяльність» та «збутова діяльність» підприємства з категорією «ринковий розподіл продукції». Встановлено, що як складова процесу відтворення, розподіл є ключовою стадією, яка визначає результативність, а отже й тип відтворення. При реалізації стадії розподілу продукції в структурі циклу відтворення приймаються та втілюються рішення, які вже на стадії обміну формують результати економічної діяльності суб’єктів. Доведено доцільність розгляду капіталу в якості об’єкта відтворення, що дозволяє ідентифікувати напрями, шляхи та інструменти забезпечення ефективності протікання всіх стадій відтворювального процесу на мікрорівні
Description: The article is devoted to the systematization of conceptual and categorical apparatus of marketing research and marketing of agricultural enterprises. Intercommunication concepts of «marketing activity» and «sales activity» category of companies with «market product distribution» is considered. Established that as part of the process of reproduction, distribution is a key step that determines the effectiveness, and therefore the type of play. With the implementation stage of product distribution in the structure of the cycle of reproduction are accepted and implemented solutions that at the time of forming the exchange of economic performance. The expediency consideration of capital as theobject of reproduction, allowing you to identify trends, ways and tools to ensure the effectiveness of all stages of the flow of the reproduction process at the micro level
URI: http://hdl.handle.net/123456789/110
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf640,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.