Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/10385
Title: Кав'ярня як різновид спеціалізованих закладів ресторанного господарства
Other Titles: Кофейня как разновидность специализированных учреждений ресторанного хозяйства
The café is a kind of specialized restaurant establishment
Authors: Воронюк, Т. А.
Keywords: ресторанне господарство
ресторан
кав’ярня
види кав’ярень
ринок кави
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Воронюк Т. А. Кав'ярня як різновид спеціалізованих закладів ресторанного господарства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 373-383.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202
Abstract: Стаття присвячена дослідженню поняття кав’ярні як різновиду спеціалізованих закладів ресторанного господарства в розрізі сьогодення. В роботі визначено місце кав’ярень з загальній структурі ресторанного господарства. Модифіковано визначення кав’ярні та розроблено класифікацію закладів даного виду. Описано особливості явища кав’ярень «третьої хвилі» та обґрунтовано перспективність даної сфери господарювання. Досліджено, що кав’ярні займають вагому частку в загальній сукупності закладів ресторанного господарства. Встановлено, що на даному етапі розвитку вітчизняної економіки кав’ярні виступають одним з найдинамічніших напрямів розвитку ресторанного господарства та являються важливою складовою індустрії гостинності в Україні. Визначено, що поширення кавової культури та обізнаності споживачів у даній сфері робить кавовий бізнес перспективним напрямком діяльності для українських підприємців. Визначено, що сьогодні поняття кав’ярні набуває нового значення – це заклад ресторанного господарства, де населенню пропонується широкий асортимент кавових напоїв високої якості, різноманітних сортів кави як традиційних, так і альтернативних методів приготування і повна поінформованість бариста з приводу походження, рівня та свіжості обсмаження кавового зерна, а також тонкощів смаку кожного з варіантів. Запропоновано класифікацію кав’ярень за різними класифікаційними ознаками. Обґрунтовано необхідність, для закладів даного типу, концентрувати увагу не тільки поточних проблемах, а й розробляти довгострокову стратегію для подальшого розвитку. Кав’ярні сьогодні – це заклади ресторанного господарства, де кава являється особливим продуктом і готується на якісно новому рівні з індивідуальним підходом до кожного клієнта. Заклади, що позиціонують себе як кав’ярні – стають невід’ємною частиною індустрії гостинності та потребують подальших наукових досліджень з приводу утримання конкурентних позицій на довгострокову перспективу.
URI: http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/10385
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf522,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.